Pages

Monday, July 25, 2016

Queen - She Makes Me (Stormtrooper In Stilettoes)

I love
Aku cinta.
She makes me
Dia membuatku
She is my heart
Dia adalah hatiku
She is my love
Dia adalah cintaku 

I know
Aku tahu
I'm jealous of her
Aku cemburu padanya
She makes me need
Dia membuatku butuhkan
She is my love
Dia adalah cintaku 

Who knows who she'll make me
Siapa yang tahu siapa dia akan membuatku
As I lie in her cocoon
Saat aku berbaring di kepompongnya
And the world will surely heal my ills
Dan dunia pasti akan menyembuhkan penyakitku
I'm warm and terrified
Aku hangat dan ketakutan
She makes me so
Dia membuatku begitu 

I know the day I leave her
Aku tahu hari aku meninggalkan dia
I'll love her still
Aku masih akan mencintainya
She is my love
Dia adalah cintaku 

She knows where my dreams will end
Dia tahu di mana mimpiku akan berakhir
I'll follow as they grow
Aku akan mengikuti saat mereka tumbuh
But the world will know how long I'll take
Tetapi dunia akan tahu berapa lama aku akan mengambil
And if I'm very slow she makes me so
Dan jika aku sangat lambat dia membuatku begitu 

She is my love
Dia adalah cintaku

No comments:

Post a Comment